.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معادن البرز مرکزی زیراب رونق می‌گیرد

شمال نيوز: مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی زیراب با اشاره به پیگیری ملی و استانی و شهرستانی برای توسعه و تجهیز معادن البرز مرکزی، گفت: معادن البرز مرکزی رونق می‌گیرد.

نورالله موسوی در گفت‌وگو با فارس، از آغاز عملیات تجهیز معدن کردآباد و زغال‌شویی البرز مرکزی در اواخر اردیبهشت سال‌جاری خبر داد و گفت: مشاور طرح کک‌سازی انتخاب شد و انتخاب پیمانکاران طرح در مرحله بازگشایی پاکت است.

مدیر عامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی زیراب با اشاره به برگزاری جلسه معاون وزیر و مسئولان شهرستانی برای تسریع در فعالیت‌های شرکت البرز مرکزی، افزود: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو برای پیگیری فعالیت‌های کک‌سازی و زغال‌شویی در اواسط اردیبهشت از این شرکت بازدید می‌کند.

وی حضور و پیگیری معاون وزیر و نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی را بیانگر افق روشن در اجرایی شدن کک‌سازی سوادکوه برشمرد و خاطر نشان کرد: اکتشاف معادن مختلف البرز مرکزی را نیز در اردیبهشت  انجام می‌شود.

موسوی به توسعه معادن البرز مرکزی و فعال شدن معادن استان اشاره و خاطر نشان کرد: اشتغال‌زایی و تجهیز معادن و آغاز اکتشاف معادن مهم البرز مرکزی در آینده موجب رونق دوباره‌ای در معادن البرز مرکزی و شهرستان و استان می‌شود.

مدیر عامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی زیراب به شرایط قابل توجه منطقه معدنی کردآباد اشاره کرد و یادآور شد: کردآباد با سه دهنه معدن و هر کدام با چهار کارگاه استخراج، پذیرایی پرسنل قابل توجهی می‌شود./ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.